Subject: Vastus: kiri
From: "Telia dokumendihaldus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jul 2024 15:28:41 +0300

Teie 01.07.2024 nr 8-1/21-024/11512-1

Meie 02.07.2024 nr EC.1-5.1/746-1

Telia Eesti AS vastus: Ehitusprojektiga „Riigitee 4 Tallinna–Pärnu–Ikla tee 
km 131,3 asuva Rail Baltica Liivi kergliiklustunneli rajamine“ hõlmatud alas 
paikneb Teliale kuuluv sideehitis (sidekanalisatsioon).

Tegutsemiseks sideehitiste kaitsevööndis tuleb see kooskõlastada Telia 
järelevalvega ja võtta selleks vastav tegutsemisluba Telia Ehitajate 
portaali kaudu: Telia teenused ehitajale, arendajale ja maaomanikule - Telia 
<https://www.telia.ee/partnerile/ehitajale-arendajale> .

Projekteerimise ja ehitustööde läbiviimisel lähtuda Telia poolt väljastatud 
kooskõlastustest (ES30711, ES30853).

Lisatud on informatiivne skeem Telia sideehitiste paiknemisest ehitusala 
piirkonnas.

Lugupidamisega

Peep Pihelo

järelevalve valdkonnajuht

Telia Eesti AS

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 1, 2024 1:11 PM
To: Osaühing Rail Baltic Estonia <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Edelaraudtee AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Aktsiaselts PÄRNU 
VESI <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Elektrilevi OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Telia 
dokumendihaldus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 4 Tallinna–Pärnu–Ikla tee km 131,3 asuva Rail Baltica 
Liivi kergliiklustunneli rajamise ehitusloa menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 01.07.2024

Registreerimise number: 8-1/21-024/11512-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
Privaatsuspoliitikale.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> .